نارسایی کلیوی با کراتینین 6.3 اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیوی با کراتینین 6.3 اجتناب از دیالیزنارسایی کلیوی با کراتینین 6.3 اجتناب از دیالیز

  نارسایی کلیوی با کراتینین 6.3 اجتناب از DiálisisCómo جلوگیری از دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 6.3؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 6.3 بدون نیاز به دیالیز، ارائه آنها می توانند دریافت درمان مناسب می تواند این فرصت را به بهبود عملکرد کلیه، بنابراین آهسته و یا معکوس کردن پیشرفت این بیماری است.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟

شما می دانید دلیل این که چرا بیمار نیاز به دیالیز است که کلیه خود را به طور جدی مجروح شده است و نمی تواند موثر کار، شما نیاز به دنبال کمک از دیالیز به زندگی mejor.Es می گویند، بیمار ارائه می توانیم بهبود عملکرد کلیه فرصت برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چه نوع از درمان برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی اثر در درمان بیماری renal.Tiene چهار توابع اصلی که ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و عروق خونی بزرگ شده ثابت کرده است. برای این توابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و زباله می تواند چنین آسیب mayor.De محافظت، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. علاوه بر این، درمان نیز به ترویج گردش خون و دفع استاز خون، که می تواند آسیب کلیوی را کاهش دهد مفید است.

از این ما می توانیم می دانیم که پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیماران مبتلا به کراتینین کلیه 6.3 کمک برای جلوگیری از دیالیز از طریق بهبود عملکرد renal.Si شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، می توانید پیام را ترک و یا چت با دکتر واتساپ ما: +8618230015367، ما بهترین های ما به شما کمک خواهد کرد انجام دهد.





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: